söndag 22 mars 2009

What 2 do?

Tänkte idag när jag gick till jobbet på vad jag skulle hitta på när jag kom hem. Kände inte för att bara sitta hemma, men inte så sugen på party heller. Ångrade lite smått att jag inte messat M att jag kunde jobba ett pass på Plaza. Men tänkte att det är nog försent nu.
Men iaf runt 17 får jag ett sms från O som undra om inte jag kunde hoppa in å ta ett barpass. Tja, lite liv som man har, varför inte? Alla pengar är bra pengar dessutom. Så jag tackade ja. Kommer iaf ner runt 23 å det är coollugnt i baren. Nån öl här, nån cider där å nån drink. Går sen in i spritförrådet för att hämta en ny vodka. Kommer ut knappt 30 sek senare å baren är packad, i dubbla rader!! Ville bara gå in i förrådet igen å gömma mig. Hade inte en lugn sek mellan halv 12 å fram till runt kvart i 2. Helt sjukt med mängder folk. Å dom flesta hade ingen täckning på korten, lr skulle krångla med beställningar, lr bara allmänt drygdiskutera. Kände mig inte allt för upplagd för det. Men värsta va när jag ställer ut 2 öl till en kille, tar betalt vänder mig om å får en dusch av öl rakt i ansiktet. Då har en kille som jag redan nekat mer dricka fått ena ölen av killen å tyckte av ngn anledning att jag skulle ha halva i nian. Min barrodd fick hela ryggen med öl. Hade jag kunnat lämna baren hade jag halshuggit människan. Men tur man har vakter iaf. Ut med skiten!
Jaja, men man ska inte klaga, är ju hemma nu, lever å har runt 1000:- spänn extra i fickan tack vare drix =). Så på måndag ska kexet kexa vidare å köpa 2 par nya skor. Thank u.

Nä dax för en nattcigg, dricka upp min oboý å sen ta en date med John Blund.

Good night Östersund, where ever u are.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar