lördag 28 mars 2009

Sommartid =)

Gick in i repan på Plaza nu ikväll å såg till min stora glädje att dom påminde om att inatt vrider vi fram klockan till sommartid. Ljusare, varmare dagar är äntligen på väg. Härligt =)! Nu när man äntligen inte jobbar tidiga mornar längre kommer det inte kännas med 1h kortare sömn. Men det är ändå värt det.

Har äntligen fått ut min lägenhet på blocket. Alla som ska pratas med har pratats med, lista med saker att göra innan Oslo är skriven. Nu känns det som att allt e på g. Men något stressigt å pirrigt känns det oxå om jag ska va ärlig.
Men jag känner oxå att det är så rätt att göra det här. Göra nåt för mig bara.

Va en sväng på Plaza i torsdags. Det va tjejkväll för personalen. Hade faktiskt roligare än jag tänkt mig. Blir en fest till med Plaza på söndag. Men inte helt 100 än om jag ska dit. Får se hur pigg ja e efter mina dubbla arbetspass ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar