tisdag 17 mars 2009

Nattsudd

Kunde inte somna igår natt. Så vid 04-tiden kom jag på att jag skulle tömma å formatera gamla datorn så jag kan få ut den på blocket nån gång. Under tiden passade jag på att koka upp lite ägg å ta kort på den fina rosen jag fick förra veckan av Gösta Ekmans fru. Hittade en fin vas på Indiska igår att ställa den i.
Lyckades iaf tillslut somna runt 07-tiden. Men vaknade stört av en mardröm. Drömde att jag blev jagad mitt i natten av 2 bilkapare. Drömmen slutade med att jag lyckades inte låsa dörren om mig å att dom lyckades krossa rutan i dörren å försökte få tag i mig. Vaknade med världens panikkänsla. Tog ett tag innan jag fattade att det inte hänt på riktigt utan att jag faktiskt låg hemma i min trygga säng.
Nån som vet vad det kan betyda?

Drog mig själv ur sängen vid 09 iaf imorse, å gick å tränade. Tänkte att det är bättre med lite sömn å va übertrött till ikväll så jag förhoppningsvis somnar i tid. Men nån timmes powernap blev det iaf när jag kom hem från gymmet. Sen en kaffe på stan med Loppan. Kan inte komma ihåg sist vi va på stan å tog en fika.

1 kommentar:

  1. Jättefint foto på den fina rosen hos min vackra dotter *ler*. Don efter person.

    Hoppas du kan somna gott utan märkliga drömmar.
    I alla fall där jag inte är med och spökar runt.

    Nattkram älskade dotter

    mossan

    SvaraRadera