söndag 22 mars 2009

Det ska göra ont å va dum...

Kollade på min favorit svensk-serie ikväll. Beck. Bäst är ändå Gunvald Larsson. Av ngn anledning har jag alltid gillat "boven". Nu är han ju polis i serien, men han är den som är "bad cop". Följer sina egna regler å lagar.
Min favorit kille när jag va liten va Jr Ewing i Dallas. Den svinigaste av dom allihopa. Inte Bobby, svärmorsdrömmen. Men dom säger ju att tjejer oftast söker sin far i killarna dom letar efter. Å när jag tänker efter på vilka jag alltid fallit för, så stämmer det.







Har haft en liten systerdag idag. Jag å Rebecka va på Plaza å kollade på drink-sm. Sen blev det en burgare från donken, lite Ben & Jerrys glass hem till mig å lite tjejsnack. Helmysig dag har det varit.



"Gör ditt liv till en framgång,
vänta inte på att framgången ska komma in i ditt liv".

"Det är inte fel att följa i andras fotspår.
Så länge man lämnar egna avtryck efter sig".

(Rev. Run)

1 kommentar:

  1. Synd att jag varit så dåligt "föredöme" i valet av karlar. Men vackra härliga barn har det ändå blivit :-))).

    Härligt med er systerdag.

    storkramen
    mossan

    SvaraRadera