lördag 10 januari 2009

Inspiration

Har äntligen lyckats få tummen ur arslet å lyckats få upp lite saker hemma =). Flyttade in i juli, men har inte orkat, lr haft tid att få upp en enda tavla. Men i förrgår lossnade det. Efter att gått som ett kollo ett tag, så kom nåt över mig helt plötsligt i onsdags. Efter en kort stund på jobbet, gick jag ner på stan för att leta en mjölsikt till chiefen. Hittade dock ingen, men gick in på Indiska på vägen hem för att kolla lite bara. Kom hem med nya köksgardiner å en ny lampa till köket. Satte upp det nya, blev så nöjd så det slutade med en helstädning å en önskan att få spika upp tavlor. Men man kan ju inte börja banka betong när kl. är runt 9 halv 10 på kvällen. Men nu har jag tavlor uppe, nya lampor i vardgasrummet gjort å har gjort om i sovrummet. Så nu vill jag helst inte gå hemmifrån för jag e så nöjd ;). Är så nöjd så jag va på vippen att tacka nej till jobb på Plaza imorgon efter jobbet bara för att få sitta hemma å bara njuta. Men så kom pliktkänslan å jag tyckte att de va lite tunn anledning till att tacka nej.

Nu dax för sängen i "nya" sovrummet.

Sov så gött alla ute i östersundsnatten.

1 kommentar:

  1. Tack för gofikat.

    Du har gjort det så fint så fint hos dig.

    kram
    mossan

    SvaraRadera