torsdag 15 januari 2009

15 minutes of fame...

Ja, som Andy Warhol så klokt sa: "I framtiden kommer var och en att bli känd i 15 minuter". Med innebörden, som jag tolkar det: alla behöver vi vår stora bekräftelse för å veta säkert att vi åstadkommit ngt stort. Kan jag väl hålla med om. Men kan man inte få välja själv då när det ska ske? Vi har just nu 2 killar på jobbet som filmar en dokumentär om chiefen. Känns ju lite sådär att jobba med en stor kamera å mick i nunan vart man än vänder sig. Plus att dom vill att man ska agera som vanligt, som att dom inte är där. Men säkert. Lättare sagt än gjort. Helt plötsligt är man übermedveten om allt man gör å säger. Fast dom här killarna va med på gamla rest oxå, så på sätt å vis har man väl blivit lite bekväm med dom. Hel sköna killar. Men, ändå, skulle klarat mig bra utan der där linsen. Men som tur är hamnar man mest på bild när maten bärs ut. Inte som för chiefen, bli dokumenterad på allt som görs.

Annars är jag i princip klar med allt hemma nu. Skulle bara väldigt gärna haft en massa pengar å tagit mig till Ikea för en stor shoppingtur å utbyte av lite saker. Skulle ha behövt tagit mig ner till Akelius oxå å kollat på tapeter å köksgolv. Men det kommer det oxå =). Är ju iaf en bra bit på väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar