tisdag 13 januari 2009

Dripp dropp...

Sitter i soffan å bara myser med tända ljus å en korsordstidning. Har kommit in i en korsordsperiod nu. Köpte 2 tidningar igår, å löste ut en annan igår. Kan inte riktigt släppa dom. Men det är ju inget negativt direkt. Bra med hjärngympa ibland så den inte helt skrumpnar ihop av allt hyss man hittar på =p. Har kommit på var mitt samvete sitter. När jag haft en busig tid å festat mkt lr sovit dåligt, lr vad som helst som inte är så bra för kropp å själ, då sväller min tattuering på armen. Händer alltid. Så när den är ngn mm. svullen å kliar, då är det bara att tänka efter...



Döm om min förvåning när jag låste min dörr idag å får en vattendroppe i huvudet. Tittar förvånat upp i taket å ser världens vattenskada precis ovanför min ytterdörr. Å på golvet i trapphuset är det en bra stor pöl med vatten. Så jag ringer till akelius, efter ca: 10 min är dom här. Han frågar om det är nån skada inne i lgh, nja det tror jag väl inte. Men tittar in iaf å ser att det faktiskt blivit en vattenskada i hörnet i hallen. Så typiskt. Samma sak hände i min lgh i torvalla oxå, men i vardagsrummet. Jaja, i värsta fall får jag en ny tapet i hallen oxå. Då har jag fått nytt i hela lgh. Så kan väl inte påstå att jag fäller krokodiltårar direkt ;).

Nä, dax å kryssa å mysa vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar