tisdag 17 februari 2009

NRJ

Veckan har iaf börjat bra. Klev upp vid 08 igår. Iof, klev ja upp vid 3 på em i söndags la mig i soffan, kolla på Anna & Kungen, gick sen å la mig i sängen å somnade vid halv 7, 7. Men igår klev jag iaf upp, tog en dusch å gick å tränade. Sen kom jag hem å körde en rejäl städning hemma. Fick tom bort saker från balkongen som jag tänkt ta bort sen jag flyttade in i juli förra året. Ja, ja, det är ju borta nu iaf ;).
Blev en tidig morgon idag oxå, klev upp vid 08 tog en riktigt frukost å ett träningspass på golds. Gud va jag saknat träningen känner jag nu. Men det är grymt jobbigt att ta sig iväg när man haft en låååång paus. Men har man bara tagit sig igenom första passet så går det av sig själv. Nu tänkte jag hålla på det här, får se hur det går efter ikväll när jag kommer hem från jobbet. Är inte helt sugen på att somna vid 5 på morgonen igen å kliva upp så jag precis hinner göra mig klar till jobbet. Då känns det verkligen som att man inte har nå liv.

Till veckan, nån dag, kommer brossan hem från Oslo, ska bli gött. Ska följa med han ner sen för en veckas ledighet. Ska bli riktigt gött. Han ringde för 2v sen å berättade det. Hade tydligen inget val, han hade redan bestämt det. Då är det väl bara att följa då. Men jag har då inget emot det heller =).

Nä, en dusch på det här så. Har även äntligen lyckat foga fast duschlisten så halva badrumsgolvet slipper se ut som en pool efter duschen. Får se nu då hur det går. Håller tummarna.

1 kommentar: