onsdag 18 februari 2009

Blocket i all sin ära men...

Blocket är ju ändå bra, men faen vilka tokar det lockar fram. La ut mitt soffbord igår. Vid 22-tiden igårkväll ringer en lite "rödnäst" herre på bordet. Först börjar han berätta sitt livs historia varför han behöver ett nytt bord osv. Sen börjar han ska pruta på bordet för att jag inte har bil. Efter ett tag frågar han var jag jobbar eftersom jag är på jobbet så sent på kvällen, "som servitris på Mikado" svarar jag. "Jaha, där ser man, är ju i rest. branschen själv jag, å min pappa har ju ägt både berns å cafe' opera". Jo, tjena. Samtalet tog hur som helst drygt en halvtimme å jag kände bara att han vill inte jag ha in innanför mina dörrar. Så nej tack.

Tog mig iaf upp imorse oxå, trots att jag somnade runt 03 typ. Men som sagt, nu när jag äntligen börjat ta mig iväg, så ser jag fram emot nästa träningspass innan jag somnar.

Nä, dax för en dusch å sen en fika på stan å inhandling av en stor bag till Oslo.

Måste komma ihåg å köpa mintchoklad som jag kan lägga på kudden till Gustav när han kommer imorgon.

1 kommentar:

  1. Hallå??? Det är väl den som ringer på grejjerna som får hämta de??? Tur att det inte var jag i luren kan ja säga hahahaha..:)
    Ha en bra söndag
    sanna panna som köpte soffan av din mamma:)

    SvaraRadera