onsdag 24 december 2008

Ny start

Har tänkt ändra min blogg till hit ett bra tag, men har inte riktigt fått tummen ur förrens ikväll. Men, bättre sent än aldrig.


Har äntligen fått lite julledigt nu. Känns skithärligt. Faktiskt första julafton på 3år som jag har ledigt. Jobbade på Eniro tidigare, dom har ju öppet dygnet runt, året runt. Och jul har aldrig varit en viktig helg för mig, så därför har jag alltid tagit på mig jobb under den helgen. Men det har ändå kännts motigt när man väl suttit där på julafton. Iof truvdes jag inte på Eniro heller. Kan ha varit det som gjort det oxå.


Har även fått ledigt från min käre kombo ett par dagar nu. Loppan övergav mig idag för sitt hjärta, å ska till svärmor imorgon, å blir kvar där ett par dagar. Men helt ensam är jag inte heller. Min andre hälft kom hem igår, lillebror. Så just nu ligger vi framför varsin tv å slappar.


Får önska alla en God Jul, hoppas att ni får en bra dag med alla nära å kära.

Juliga kramar från lilla moi =).


3 kommentarer:

  1. Hej gumsan.
    Kul att se dig här också.
    Nattuggla som mossan din :-)).
    Klicka på min besöksräknare så kommer
    du till den sidan.

    Vad tycker du om min nya sida?
    Du har den bakgrunden jag hade först här.

    Nattkram

    SvaraRadera
  2. Du måste ändra datumtiden också.

    Nu är jag trött. Svarade ditt inlägg på min egen sida :-)

    SvaraRadera
  3. God Jul gumman

    Tack för jättefina julklappar.

    älskar dig

    mamma

    SvaraRadera