måndag 11 maj 2009

Hvordan går de då?

Inte helt klar med rummet än. Vi väntar på att killen som bor i rummet Gustav ska ta över bara ska flytta ut. Det verkar lite flyktigt med det. Men har iaf lyckats få till det så pass det går med lite resurser å mkt lite plats över. Men väldigt nöjd än så länge. Har även lyckats besöka 2 olika Ikea här i Oslo, förstod inte riktigt att jag va på ett annat förrens vi började närma oss byn. Men så kan det gå.
Besök hade vi oxå i helgen. Pitepalten, en kille jag å Gustav jobbade med i Bydalen för x-antal år sedan. Riktigt roligt å få se han igen.
Annars flyter allt på, fick mina skattekort i fredags, rekordtid. Så imorgon blir det ett besök till banken för att fixa konto å kort, så lön kan sättas in.

2 kommentarer:

  1. Det var det värsta. Har du 2 IKEA i din närhet?? Inte blir jag ett dugg avis :-))).
    Man kan bo väldans mysigt på liten yta.

    Kolla våran söndagsutflykt.

    storkramen

    mossan

    SvaraRadera
  2. I dag har jag varit och fått tanden helt klar.
    Huga vad läbbigt det var. Jag höll på att svimma och krekes.
    I kväll är det föräldramöte inför skolresan.
    Dom åker nästa vecka.

    kram älskade doter
    mossan

    SvaraRadera