måndag 4 maj 2009

Då var man här då.

Kom ner till Oslo i Torsdags med Gustav. Hann mest bara slänga in väskorna, lämna tillbaka bilen komma ner på Rust äta, sen va det dax för att jobba. Har mest jobbat sen jag kom.
Men i söndags hann jag å Gustav med en utekväll först på gran hôtel å sen vidare till Nichol´s. Riktigt sköj va det. I Tisdags va 2 killar från östersund här å spelade på Nichol´s, det blev en riktigt sköj kväll. Lite mycke öl för en som inte dricker så ofta å mycke längre bara. (just det, ni läste rätt, jag drack öl. Har visst börjat gilla det nu...)
Idag hade jag min första fridag iaf. Blev en busstur till Ikea för mig. Som alltid när man har betalat å packat funderar man i sitt lilla smarta sinne, hur tänkte jag få med mig allt det här då??? Men det gick ju det oxå.
Sen hem, tog en dusch, eftersom att vi äntligen kan duscha hemma nu!! Badrummet är färdigt.
Fridag imorgon oxå, ska ut till grynelykka å leta en butik jag hittade i söndags när jag va på tattueringsmässan.
Just nu sitter jag bara på Rust å samlar krafter för att gå dom 3 min det tar att gå hem. Tänkte börja fixa lite på det typ 5 kvm "stora" rummet jag å Gustav delar just nu. Tror hans plan är att jag tillslut ska lessna på att hans grejer är kvar å packa allt till han. Han vet väl hur storasyster funkar.
Lägger väl in en "före" å en "efter" bild om jag kommer ihåg.

Ha de.

2 kommentarer: