fredag 14 augusti 2009

Alltid lika kul...

när hela dagen har vart ganska lugn. Å sen helt plötsligt vid 8 kommer alla på att; nu går vi till Rust å käkar middag. Inte kul å hamna i skiten 2h innan köket stänger å 1,5h innan uteserveringarna ska börja tömmas. Speciellt nu när vi måste va extra noga med sånt. Man vet aldrig när skänkebeviljningskontrollerna görs. Men, den tog slut den här dagen oxå.

Kickboxningen va hur kul som helst. Har iof vart totalt blåslagen på mina armar, å nu börjar äntligen träningsvärken i axlar å vader lägga sig, 3 dagar senare. Men på tisdag går vi på det igen. Tränaren blev så förvånad när jag sa att det va första gången jag provade på, han tyckte jag va väldigt duktig. Men jag förklarade att jag har 5 bröder, då förstod han ;).

Imorgon blir det en sväng till Nichol´s, har lovat Kim att komma å lyssna när han ska spela.

Nu, en sväng till Deli för nattmacka å sen lite Jason Statham å soooova...

1 kommentar:

  1. Tjoho.
    Jag förstod väl det att du skulle klara det
    galant med kickboxningen :-).

    Kolla uppdateringen på mitt nattinlägg.

    kram älskade dotter
    mossan som saknar dig

    SvaraRadera